Subject: FW: Pärnumaa Paikuse jalakäijate ületuskoha fooridega reguleerimise projekt 01524
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 25 Nov 2024 15:53:54 +0200

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 24/19415-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> 
Transpordiamet

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, November 25, 2024 8:51 AM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Vs: Pärnumaa Paikuse jalakäijate ületuskoha fooridega reguleerimise 
projekt 01524

Tere!

Palun kooskõlastada Mitiprojekt OÜ poolt korrigeeritud projekt, mis on 
leitav siit:  <https://liikluspilv.ee/s/xQCCDjexzmkXw5d> 
https://liikluspilv.ee/s/xQCCDjexzmkXw5d

Küsimuste korral palun võtke ühendust. Eesmärk oleks täna esialgne 
tagasiside saada, et võimalusel homme objekt üles panna ja ära ehitada. 
Tööle rakendamisega läheks ilmselt veel nädala lõpuni aega.

Parimate soovidega

Joonas Laks ▪ Projektijuht ▪ TRAFFEST OÜ ▪ Artelli 8c, 10621 Tallinn, Eesti 
▪ Tel +372 56479412 ▪  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] ▪  <https://www.traffest.com/> www.traffest.com

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.